Rzędowy 6-cylindrowy silnik o pojemności 3 litrów pod maską AMG GT 43 4MATIC+ generuje moc 367 KM oraz maksymalny moment obrotowy 500 Nm. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,9 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 270 km/h.
Rozrusznik zintegrowany z alternatorem – tzw. układ EQ Boost – krótkotrwale dostarcza dodatkowe 22 KM i 250 Nm. Stanowi on połączenie rozrusznika z alternatorem w jeden motor elektryczny, który umieszczono pomiędzy silnikiem a przekładnią i który służy do zasilania 48-woltowej pokładowej instalacji elektrycznej.
Zobacz także: Fiat 500C w naszym teście
Charakterystyczny design nadwozia, wnętrze z trzema wariantami tylnych siedzeń oraz przełączniki z ekranami na konsoli środkowej są identyczne jak te w AMG GT 53 4MATIC+. To samo odnosi się do przekładni AMG Speedshift TCT 9G. Identyczne są również standardowa specyfikacja, a także gama opcji indywidualizacji, obejmująca pakiety stylizacyjne oraz szeroką paletę obręczy z lekkich stopów.
Ceny Mercedesa AMG GT 43 4MATIC+ zaczynają się od 350 000 zł netto (430 500 zł z VAT).**
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Poważne zarzuty wobec lidera kultowego zespołu. Podał fance "tabletkę gwałtu"?
- „Szczena” wyjechał z Polski za chlebem? Wiemy, jak zarabia były „Chłopak do wzięcia”!
- Nie żyje brat polskiej gwiazdy. "Miał najładniejszy uśmiech na świecie"
- Roxie Węgiel w pierwszym wywiadzie z ukochanym. "Nieopisana chemia"