
Ostatnim egzemplarzem z numerem 375 okazał się pojazd, który trafi do klienta z USA. Auto oferowane było od połowy 2013 roku, a powstało także 18 różnego rodzaju prototypów i 3 pojazdy przedprodukcyjne.
W budowę każdego egzemplarza angażowało się 105 osób. Budowa trwała 17 dni, z czego 5 dni zajmowało lakierowanie. 34% sprzedanych aut trafiło do obu Ameryk, 27% do regionu Azji i Pacyfiku, 26% do Europy, a 13% na Bliski Wschód i do Afryki.
Zobacz także: Marcin Brosz wierzy w wygraną Korony z Cracovią
Za napęd modelu P1 odpowiada silnik V8 o pojemności 3,8 litra oraz motor elektryczny. Dzięki temu auto jest w stanie uzyskać 916 KM i 900 Nm momentu obrotowego. Moc przekazywana jest na na tylne koła za pomocą siedmiobiegowej skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 2,8 s, a jego prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 350 km/h.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?