ZS Hybrid+, ma bazować na sukcesie swojego poprzednika, ale oferować zupełnie nowy napęd i jeszcze więcej technologii oraz komfortu. Będzie to drugi model w portfolio marki wyposażony w nowoczesną technologię Hybrid+.
Nowoczesna stylistyka została stworzona zgodnie z autorską koncepcję marki MG, realizowaną przez jej brytyjskie biuro projektowe. W Polsce MG ZS będzie dostępny w trzech wariantach wyposażenia. Na szczegóły musimy jednak jeszcze poczekać.
Hybrydowy układ napędowy łączący 1,5-litrowy silnik benzynowy (102 KM) z elektrycznym (136 KM/250 Nm) będzie oferować łączną moc 196 KM. To połączenie zapewnia przyspieszenie 0-100 km/h w 8,7 s. Akumulator 1,83 kWh jest ładowany przez wysokowydajny generator 45 kW i zapewnia średnie spalanie w przedziale 5,0-5,1 l/100 km (WLTP) i niską emisję CO₂ wynoszącą 113-115 g/km.
ZOBACZ TAKŻE: Omoda. Nowy, poważny gracz na polskim rynku. Testujemy Omodę 5
Całkowicie nowy, hybrydowy MG ZS pojawi się w gamie modeli marki MG w Polsce jeszcze w tym roku. Jego rynkowym konkurentem będzie m.in. także pochodzący z Chin BAIC Beijing 3.