Logan z dieslem

(mp)
Fot. R. Polit
Fot. R. Polit
Dotychczas Dacia Logan oferowana była w Polsce tylko z silnikami benzynowymi. Teraz można ją kupić także z wysokoprężną jednostką napędową.

Dotychczas Dacia Logan oferowana była w Polsce tylko z silnikami benzynowymi. Teraz można ją kupić także z wysokoprężną jednostką napędową.

Fot. R. Polit
Fot. R. Polit

 

Logan to jeden z najtańszych na naszym rynku sedanów. Samochód przygotowano specjalnie z myślą o klientach Europy Środkowo-Wschodniej. Przedstawiciele koncernów motoryzacyjnych uważają, że niezbędną w takich przypadkach cechą auta powinien być duży bagażnik (patrz Fiat Albea, Renault Thalia). Podobnie jest w przypadku Dacii, której przestrzeń bagażowa ma objętość 510 l.

 

Obecnie Longan dostępny jest nie tylko z silnikami benzynowymi 1,4 l/75 KM i 1,6 l/90 KM. Można go także zamówić z dieslem 1,5 l rozwijającym moc 68 KM. To jednostka napędowa Renault (marka Dacia należy do koncernu Renault). Jest doładowana turbosprężarką i ma układ wtrysku common rail. Średnie zużycie paliwa wynosi 4,7 l / 100 km. Logan z dieslem rozpędza się od 0 do 100 km/h w 15 sekund.

W wersji Ambiance samochód kosztuje 36 900 zł, a Lauréate - 38 500 zł. W wyposażeniu standardowym przewidziano m.in.: poduszkę powietrzną kierowcy, układ ABS i centralny zamek.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kraków: testy miniautobusu elektrycznego PEV6 marki King Long

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty