Ta wyjątkowa edycja sportowego sedana łączy w sobie nadwozie seryjnego M3 z technologią zastosowaną w modelu M3 GTS Coupe oraz elementami wykonanymi z włókna węglowego, takimi jak tylny spoiler, progi boczne, maska silnika oraz kubełkowe fotele kierowcy i pasażera. Wszystko to pozwoliło obniżyć masę M3 CRT o 45 kg w porównaniu do standardowego M3.
**CZYTAJ TAKŻE
BMW M3 CSL w czerwcu 2011BMW 1 M Coupe szybsze od M3**
Pod maską wersji CRT pracuje znana z modelu M3 GTS zmodyfikowana jednostka V8 o pojemności 4,4-litra. Silnik produkuje 450 KM mocy przy 8 300 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 440 Nm przy 3 750 obr./min..
Siła napędowa przenoszona jest na tylne koła poprzez 7-biegową przekładnię dwusprzęgłową z układem Drivelogic. Według oficjalnych danych model CRT przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 sekundy, natomiast elektronika ogranicza dalsze rozpędzanie się samochodu dopiero przy 290 km/h.
Sportowe M3 otrzymało zmodyfikowane tylne zawieszenie, sześciotłoczkowe hamulce o wysokiej wytrzymałości, specjalnie zestrojony układ kontroli
stabilności DSC oraz nowe, 19-calowe obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 245/35 R19 z przodu i 265/35 R19 z tyłu.
BMW M3 CRT jest oferowane w ekskluzywnym odcieniu Frozen Polar Silver w połączeniu z dyskretnymi aplikacjami dekoracyjnymi w kolorze Melbourne Red.
Wewnątrz, oprócz dwutonowych sportowych foteli, znalazły się specjalne wstawki aluminiowe progów, paneli drzwi i deski rozdzielczej. Z kolei koło kierownicy zostało pokryte Alcantarą.
BMW zbuduje tylko 67 egzemplarzy M3 CRT.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?