Auto ma zadebiutować w trzech wersjach silnikowych: UX 200, UX 250 i UX 250h. Wszystkie te oznaczenia zostały przez Lexusa zarejestrowane w europejskim urzędzie patentowym.
UX 250h to oczywiście wersja hybrydowa, UX 200 i UX 250 będą miały napęd konwencjonalny. W świetle obecnych trendów, zastanawia tu brak wersji z silnikiem doładowanym, oznaczonej literą „t” dodaną po liczbie (np. UX 200t). Naturalne byłoby wykorzystanie silnika sprawdzonego np. w Lexusie NX 200t.
Cytując japoński magazyn MAG-X, portal Lexus Enthusiast podaje, że pojazd mógłby mieć wymiary 4400 mm × 1800 mm × 1560 mm. Samochód tej wielkości konkurowałoby bezpośrednio z Mercedesem GLA i BMW X1.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?