
Samochód mógłby otrzymać wolnossącą, 3.5-litrową jednostkę V6 o mocy 255 KM, znaną z modeli IS 300 i RC 300 z napędem na cztery koła, jednak oznaczałoby to wzrost mocy jedynie o 20 KM w stosunku do turbodoładowanego, dwulitrowego silnika obecnego w wersji 200t.
Zestawienie tych informacji z faktem zarejestrowania w kwietniu znaku NX 300 i GS 300 w USA, Europie i Australii sugerowałoby raczej wprowadzenie zupełnie nowego silnika – zarówno NX, jak i GS występują również w wersji 200t. Jest to tym bardziej prawdopodobne, że zbliża się już czas spodziewanej premiery kolejnej generacji GS, która trafiłaby na rynek praktycznie równocześnie z nowymi wariantami NX i RX.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?