Lexus RX L. Ceny od 366 900 zl

Mariusz Michalak
Lexus RX L Pod maską wydłużonej odmiany Lexusa RX pracuje jednostka napędowa Lexus Hybrid Drive z 3,5-litrowym silnikiem V6, generatorem, silnikiem elektrycznym oraz przekładnią planetarną pełniącą rolę elektronicznie sterowanej przekładni bezstopniowej (e-CVT). Łączna moc to 313 KM.Fot. Lexus
Lexus RX L Pod maską wydłużonej odmiany Lexusa RX pracuje jednostka napędowa Lexus Hybrid Drive z 3,5-litrowym silnikiem V6, generatorem, silnikiem elektrycznym oraz przekładnią planetarną pełniącą rolę elektronicznie sterowanej przekładni bezstopniowej (e-CVT). Łączna moc to 313 KM.Fot. Lexus
Udostępnij:
Lexus RX w nowej wersji L posiada trzy rzędy siedzeń i jest pierwszym 7- osobowym SUV-em tego producenta oferowanym w Europie. Model ten trafił również do salonów sprzedaży w Polsce.

Siedmioosobowa odmiana Lexusa RX ma wydłużoną o 110 mm tylną część nadwozia, a pokrywa bagażnika charakteryzuje się bardziej stromą szybą, niż w modelach z dwoma rzędami siedzeń. Zabieg ten spowodował, że podróżujący na trzecim rzędzie pasażerowie mają odpowiednią przestrzeń nad głowami. Wersję siedmiomiejscową wyposażono w drugi rząd siedzeń w postaci kanapy dzielonej w stosunku 40/20/40. Łatwy dostęp do trzeciego rzędu uzyskuje się przez pociągnięcie dźwigni, która przesuwa fotel drugiego rzędu ku przodowi. Długość podłogi bagażnika za trzecim rzędem jest w RX L większa, niż u konkurentów, co zapewnia mu większą wszechstronność.

Drugi rząd siedzeń jest umiejscowiony nieco wyżej, co daje siedzącym z tyłu więcej miejsca na nogi. Dla wygody trzeci rząd siedzeń wyposażono w mechanizm elektrycznego składania, zaś elektrycznie unoszone drzwi bagażnika, dostępne w modelach RX L jako opcja, otwierają się po zbliżeniu ręki do emblematu Lexusa.

Ceny nowego Lexusa RX 450h w odmianie L zaczynają się od 366 900 zł. Na liście wyposażenia, które nie wymaga dopłaty znalazły się w tym przypadku napęd na obie osie E-FOUR, selektor trybu jazdy, 3- strefowa automatyczna klimatyzacja czy podgrzewane siedzenia, aktywny tempomat, a także nawigacja. Dopłaty nie wymagają również dodatkowe systemy bezpieczeństwa - rozpoznawanie znaków drogowych, system ochrony przedzderzeniowej (PCS) z wykrywaniem pieszych lub system ostrzegający o zmęczeniu kierowcy.

Pod maską wydłużonej odmiany Lexusa RX pracuje jednostka napędowa Lexus Hybrid Drive z 3,5-litrowym silnikiem V6, generatorem, silnikiem elektrycznym oraz przekładnią planetarną pełniącą rolę elektronicznie sterowanej przekładni bezstopniowej (e-CVT). Łączna moc to 313 KM.

Zobacz także: Volkswagen up! w naszym teście

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie