Inne są przede wszystkim kształty nadwozia, najłatwiej obie generacje RX300 odróżnić z tyłu - wcześniejszy model miał klapę poprowadzoną niemal pionowo, jak w kombi, nowe auto ma szybę znacznie bardziej pochyloną. Zupełnie inne są także, choć typowe dla Lexusa, tylne światła.
Podstawowy Lexus RX300 kosztuje około 250 tysięcy złotych, najdroższa odmiana ponad 310 tys. zł. Fot.Witold Blady |
Pod maską nie ma wyboru - w ofercie jest jeden silnik, benzynowy, o pojemności trzech litrów i mocy 204 KM. Zapewnia to całkiem niezłe osiągi, prędkość maksymalna wynosi 200 km/h, a sprint od 0 do 100 km/h trwa 9 sek. Standardowo RX300 jest wyposażony w pięciostopniową skrzynię automatyczną, która przenosi napęd na wszystkie koła.
Do wyboru są cztery wersje wyposażenia - Sport, Lux, Comfort i Prestige. W najtańszej, Sport w standardzie znalazły się systemy ABS i kontroli trakcji, automatyczna dwustrefowa klimatyzacja, tempomat, alarm, radioodtwarzacz kaset i płyt CD, zmieniarka na 6 płyt CD, ksenonowe reflektory, aluminiowe felgi i elektryczna regulacja przednich foteli. W odmianie Lux są ponadto skórzana tapicerka wraz z podgrzewaniem przednich siedzeń, w modelu Comfort także szyberdach, system audio Mark Levinson i 18-calowe felgi. Flagowa odmiana, Prestige, ma w standardzie także system nawigacji satelitarnej, czujniki parkowania i skórzano-drewnianą kierownicę ze sterowaniem systemem audio.
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?