Lexus LX po tuningu LARTE Design

(ip)
Lexus LX Zestaw obejmuje nowy przedni i tylny zderzak, nakładki progów i kilka wzorów felg ze stopów lekkich. Przedni zderzak dostępny jest w dwóch odmianach o różnej wielkości, różniących się też obecnością dodatkowych spoilerów i nakładek przy światłach do jazdy dziennej. Fot. LARTE Design
Lexus LX Zestaw obejmuje nowy przedni i tylny zderzak, nakładki progów i kilka wzorów felg ze stopów lekkich. Przedni zderzak dostępny jest w dwóch odmianach o różnej wielkości, różniących się też obecnością dodatkowych spoilerów i nakładek przy światłach do jazdy dziennej. Fot. LARTE Design
Niemiecka firma tuningowa LARTE Design przedstawiła swe propozycje tuningu optycznego największego SUV-a luksusowej japońskiej marki – Lexusa LX.
Lexus LX Zestaw obejmuje nowy przedni i tylny zderzak, nakładki progów i kilka wzorów felg ze stopów lekkich. Przedni zderzak dostępny jest w dwóch odmianach
Lexus LX

Zestaw obejmuje nowy przedni i tylny zderzak, nakładki progów i kilka wzorów felg ze stopów lekkich. Przedni zderzak dostępny jest w dwóch odmianach o różnej wielkości, różniących się też obecnością dodatkowych spoilerów i nakładek przy światłach do jazdy dziennej.

Fot. LARTE Design

Lexus LX, luksusowy odpowiednik Toyoty Land Cruiser, już samą wielkością robi duże wrażenie, niemniej jednak projektanci LARTE Design uznali, że nie ma powodu, by nie mógł wyróżniać się jeszcze bardziej. Zaproponowane przez nich dodatki podkreślają szerokość przodu, nadając mu agresywny charakter i wygląd przywodzący na myśl pojazdy sił specjalnych.

Zestaw obejmuje nowy przedni i tylny zderzak, nakładki progów i kilka wzorów felg ze stopów lekkich. Przedni zderzak dostępny jest w dwóch odmianach o różnej wielkości, różniących się też obecnością dodatkowych spoilerów i nakładek przy światłach do jazdy dziennej. W nakładki o różnych kolorach może być też zaopatrzony zderzak tylny, wyposażony w umieszczone centralnie dodatkowe światło stopu.

Firma nie wspomina nic o modyfikacjach napędu, ale w przypadku popularnego w Ameryce Północnej Lexusa LX 570 z 380-konnym silnikiem V8 o pojemności 5,7 l nie będzie to raczej konieczne.

 

 

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie