LDH wykorzystuje systemy zmiennych przełożeń układu kierowniczego (VGRS, Variable Gear Ratio Steering), skrętnych kół tylnej osi (DRS, Dynamic Rear Steering), korekcji sztywności zawieszenia (AVS, Adaptive Variable Suspension) oraz zintegrowanego zarządzania dynamiką pojazdu (VDIM, Vehicle Dynamics Integrated Management Step 5).
W zależności od prędkości pojazdu, system niezależnie koryguje kąty skrętu kół przednich i tylnych. Przy prędkościach poniżej 80 km/h tylne koła są skręcane w stronę przeciwną, niż przednie, co poprawia zwrotność pojazdu. Przy prędkościach powyżej 80 km/h tylne koła są skręcane w tę samą stronę, co przednie, jednak o znacznie mniejszy kąt – do 1,5 stopnia. Choć pozornie wydaje się to nielogiczne, w rzeczywistości radykalnie poprawia zwinność samochodu i precyzję prowadzenia.
Jednocześnie monitorując sytuację pojazdu, a także położenie pedałów przyspieszenia i hamulca oraz koła kierownicy, LDH odpowiednio dostosowuje sztywność zawieszenia i wpływa na działanie innych systemów bezpieczeństwa czynnego, optymalnie dopasowując zachowanie samochodu do prędkości i sposobu jazdy.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?