Decyzją porozumienia podpisanego w Seulu, Daewoo FSO ma prawo produkować samochody Lanos i Matiz do końca 2006 roku. Prawa do sprzedaży tych modeli warszawska fabryka uzyskała do czerwca 2007 roku.

Zdaniem prezesa Daewoo FSO Janusza Woźniaka przedłużenie umowy oznacza wyłączność do sprzedaży obu modeli na rynkach m.in. Ukrainy i Chin.
Podpisanie umowy licencyjnej między polskim rządem, Daewoo FSO i General Motors Dat było możliwe pod dwoma warunkami: zaliczeniem umowy do projektu offsetowego i zakończeniem konfliktu między Skarbem Państwa i Oplem. Według rządu warunki te zostały spełnione.

Inwestycje drogowe w Miliczu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?