Pod względem stylistycznym pojazd nie doczekał się rewolucji, ale zmiany są zauważalne. Jednym z ich głównych celów było poprawienie aerodynamiki. I tak dostrzec możemy pokaźny spliter oraz duże wloty powietrza. Zastosowano dyfuzor z pionowym użebrowaniem oraz centralną końcówkę nowego układu wydechowego.
Przeprowadzone zmiany sprawiły, że maksymalny docisk na przedniej osi jest o 130% większy niż dotychczas. Na tylnej wzrósł on średnio o 50%.
Aventador S, bo tak nazywa się model po zmianach, dysponuje mocą 740 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 690 Nm. Takie parametry zapewnia silnik V12 o pojemności 6,5 l. Siedmiostopniowa przekładnia ISR przenosi moc na obie osie w stosunku 40:60 z przewagą osi tylnej.
Osiągi? Lamborghini Aventador S do 100 km/h przyspiesza do 100 km/h w 2,9 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 350 km/h.
Chętni na zakup auta muszą przeznaczyć 281 555 euro, czyli około 1 230 000 złotych.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Te popularne seriale wracają na ekrany tej jesieni. Sprawdź, co o nich wiesz - QUIZ
- Nowa żona Ronaldo: czwarta i młodsza od niego o 14 lat. Takie było ich wesele [WIDEO]
- Nowy "Znachor" to najlepsza ekranizacja w historii? Tym się różni od starego klasyka
- Trzyosobowa rodzina zginęła w wypadku na A1. Wiadomo, z jaką prędkością pędziło auto