Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

LaFerrari na Nurburgring

źródło: mototarget.pl
Ferrari LaFerrariFot: Ferrari
Ferrari LaFerrariFot: Ferrari
Mimo, że ultrasportowe LaFerrari miało już swoją premierę podczas marcowego salonu w Genewie, producent wciąż prowadzi testy zamaskowanych egzemplarzy na torze Nurburgring.

Taśmy maskujące nie są jednak w stanie przesłonić przeszywającego dźwięku generowanego przez wysokoobrotową jednostkę V12 o pojemności 6,3 litra i mocy aż 800 KM osiąganej przy 9000 obr./min. Oprócz tego producent zastosował dodatkowy silnik elektryczny produkujący 163 KM, dzięki któremu całkowita moc zestawu wzrasta do 963 KM, a maksymalny moment obrotowy do 900 Nm. Na uwagę zasługuje również praca aktywnego tylnego skrzydła, które ustawia się pod odpowiednim kątem w zależności od prędkości jazdy:

 
8Bmgh1QlC8s
 

LaFerrari zostało wyposażone w pakiet akumulatorów zasilających silnik elektryczny, które ważą 62 kilogramy i znajdują się w centralnej części pojazdu, dzięki czemu udało się zachować odpowiedni rozkład masy (41% z przodu i 59% z tyłu). Mimo, że kompletny system hybrydowy waży 140 kilogramów, całkowita masa pojazdu to zaledwie 1255 kg. Dzięki temu sprint do 100 km/h zajmuje mniej, niż 3 sekundy, natomiast na rozpędzenie samochodu do 300 km/h potrzeba około 15 sekund. Prędkość maksymalna wynosi 350 km/h.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty