To najwyższy miesięczny wynik w historii sprzedaży Opla i dzięki niemu firma osiągnęła najwyższy miesięczny udział w rynku polskim, wynoszący 12,7 proc.
W okresie od stycznia do kwietnia 2004 r. Opel sprzedał 14 933 samochody, co równa się udziałowi w rynku polskim na poziomie 9,4 proc. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego oznacza to wzrost o 1,7 proc.
Wideo
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
Materiały promocyjne partnera