"Pierwsza część kwalifikacji poszła mi całkiem nieźle, ale w drugiej samochód nagle stał się
bardzo nadsterowny. Przeżyłem dwie przerażające chwile i wynik nie był dobry, ale wtedy zmieniliśmy opony, na których zacząłem jechać szybciej. Mimo to musiałem walczyć z silnym wiatrem, przez który bolid stał się podsterowny. Mimo to nadal byłem szybszy niż wcześniej aż do zakrętu ósmego, gdzie dotknąłem wewnętrznego próg toru, przez co wypadłem na zewnętrzny i w końcu na trawę. Ślizgałem się na błocie i byłem już bardzo blisko barierki".
Źródło: www.formula1.com
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?