Takie są wyniki tegorocznego badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie Michelin – organizatora ogólnopolskiej
akcji „Ciśnienie pod Kontrolą” edukującej kierowców na temat znaczenia prawidłowego ciśnienia w oponach.
TNS Polska na zlecenie firmy oponiarskiej Michelin zapytał kierowców o najważniejsze czynniki, jakimi kierują się podczas zakupu opon. Wśród najczęściej udzielanych odpowiedzi znalazły się: cena (62 proc.), marka opony (41 proc.), parametry techniczne (24 proc.) oraz żywotność (16 proc.).
Osobne pytanie dotyczyło parametrów, jakie powinna spełniać idealna opona wybierana do własnego samochodu. Badani podejmowali decyzję w oparciu o 3 cechy – bezpieczeństwo, trwałość oraz oszczędność paliwa. Większość kierowców (62 proc.) stwierdziła, że najchętniej wyposażyłaby własne auto w opony o zrównoważonych osiągach we wszystkich wspomnianych kategoriach.
Przeprowadzone badanie towarzyszyło tegorocznej edycji akcji Michelin „Ciśnienie pod Kontrolą”, która odbyła się w dniach 22-26 października 2012 r. w serwisach sieci Euromaster będącej partnerem inicjatywy. Akcja, która ma na celu podnoszenie świadomości kierowców oraz ich edukowanie na temat znaczenia prawidłowego ciśnienia w oponach, prowadzona jest w Polsce już od 8 lat.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?