Kościuszko utrzymuje pozycję lidera PWRC i grupy N

(ip)
Po dwóch dniach Rajdu Monte Carlo, pierwszej rundy Mistrzostw Świata, Michał Kościuszko i Maciek Szczepaniak nadal prowadzą w klasyfikacji PWRC i są liderami w klasyfikacji samochodów grupy N.

W drugim dniu Rajdu Monte Carlo zawodnicy przejechali sześć odcinków

Fot: LOTOS Dynamic Rally Team
Fot: LOTOS Dynamic Rally Team

specjalnych o łącznej długości 131,76 kilometrów oesowych. Załoga LOTOS Dynamic Rally Team jadąca samochodem Mitsubishi Evo X nie podejmowała dzisiaj zbędnego ryzyka i utrzymywała tempo gwarantujące pozycję lidera wśród samochodów N-grupowych.

"Mamy bardzo komfortową sytuację, jesteśmy pierwsi w PWRC i z dużą przewagą prowadzimy w N-ce. Nie podejmujemy zbędnego ryzyka chcąc wywieźć z Monte Carlo pakiet punktów. Zaplanowane na dzisiaj odcinki przejeżdżaliśmy dwukrotnie. Ostatni przejazd w drugiej pętli wymagał od nas większej koncentracji i uwagi. Na trasie było dużo błota, które miejscami zamarzało, bardzo dużo cięć, zdecydowanie lepiej sprawdziłaby się tutaj opona szutrowa. Dodatkowym utrudnieniem były zbyt nisko zamocowane lampy dodatkowe. Bardzo się cieszę, że jesteśmy na tym rajdzie. Przy trasie odcinków powiewają różne flagi, widzieliśmy także polską i polskich kibiców, których pozdrawiamy."- powiedział Michał Kościuszko.

W piątek zawodnicy mają do przejechania 3 odcinki specjalne o łącznej długości 77,30 kilometrów oesowych. St Jean en Royans - Font d’Urle, Cimetiere de Vassieux (Vassieux Cemetry) - Col de Gaudissart i Montauban sur Ouveze - Eygalayes zlokalizowane są we francuskim departamencie Drome.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty