„Prędkość to obciach", „Kieruj się dobrą karmą" oraz „Prędkość jest nam obojętna" to tytuły filmów, które zajęły w konkursie kolejno I, II i III miejsce. Zwycięskie filmy będą teraz promowane w internecie, m.in. w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych.
- Celem konkursu było zrealizowanie filmu, który przedstawiłby szybką jazdę po mieście jako coś nieakceptowalnego – po prostu obciachowego. Zwycięskie filmy doskonale oddają ten przekaz - mówi Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty Direct.
Filmy, które zwyciężyły w konkursie można obejrzeć na youtube.com:
1 miejsce "Prędkość to obciach"
2 miejsce "Kieruj się dobra karmą"
3 miejsce 'Prędkość jest nam obojętna"
W ramach akcji „Prędkość w mieście to obciach" na platformie crowdsourcingowej millionyou.com został zorganizowany konkurs na film promujący bezpieczną jazdę samochodem w mieście. Prace konkursowe można było zgłaszać przez trzy miesiące. O pulę nagród w wysokości 30 000 zł walczyło łącznie blisko dziewięćdziesiąt filmów.
Akcji „Prędkość w mieście to obciach" zorganizowanej przez Liberty Direct patronują: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego, a patronat medialny objął m.in. serwis regiomoto.pl.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?