Choć kolekcja Movado Ferrari trafi do sprzedaży dopiero na początku 2013 roku, na stronie internetowej szwajcarskiej firmy są już dostępne zdjęcia pierwszego z zegarków sygnowanych logo "czarnego konia". Według wstępnych informacji, ten chronometr będzie kosztował ok. 1,5 tys. euro (ok. 6 tys. zł).
- "Jesteśmy bardzo dumni ze współpracy z grupą Movado. Ta umowa stanowi doskonałe uzupełnienie zegarków z naszym logo w tym niezwykle wymagającym segmencie rynku. Wierzymy, że dzięki nowej kolekcje nasze firmy staną się jeszcze bardziej rozpoznawalne, a także zyskają nowych nowych klientów" - powiedział Luca di Montezemolo, szef Ferrari.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?