Klubu Pancernika c.d.

(mp)
Rozpoczęła się druga odsłona III edycji kampanii „Klub Pancernika klika w fotelikach”. Realizacja tego europejskiego projektu przypada na czas powrotów dzieci i ich rodziców z letniego wypoczynku.

Rozpoczęła się druga odsłona III edycji kampanii "Klub Pancernika klika w fotelikach". Realizacja tego europejskiego projektu przypada na czas powrotów dzieci i ich rodziców z letniego wypoczynku.

 

W ramach kampanii w głównych miastach Polski widoczne będą billboardy propagujące temat akcji - bezpieczne przewożenie dzieci w samochodach osobowych i przypominanie dorosłym o zapinaniu pasów.

 

W telewizji już od początku lipca można zobaczyć spot popularyzujący kampanię. W Radiu Zet emitowany jest spot radiowy. Oba spoty oparte są na piosence z serialu "Czterej Pancerni i Pies", której słowa zaadaptowano na potrzeby niniejszej akcji.

 

Na stronie internetowej kampanii - www.klubpancernika.pl, zaprojektowanej specjalnie dla dzieci, znajdują się gry interaktywne i inne ciekawostki, dzięki którym najmłodsi mogą poszerzyć swoją wiedzę o bezpiecznych zachowaniach na drodze, dorośli natomiast mają okazję zapoznać się z kompleksowymi informacjami na temat urządzeń zabezpieczających w pojazdach. Nowością na stronie jest giełda fotelików - rodzice mogą oddać używany fotelik tym, którzy go potrzebują.

 

Tak jak w poprzednich edycjach kampanii dużą rolę w tych działaniach odgrywa policja. Podczas kontroli policyjnych policjanci z komend biorących udział w akcji będą sprawdzać, czy najmłodsi użytkownicy dróg są odpowiednio zabezpieczeni w czasie podróży samochodem. Dzieciom, które prawidłowo podróżują w fotelikach policjanci podarują maskotkę - małego pancernika - Gustawa. Maskotka jest również wręczana dzieciom w 15 krajach Unii Europejskiej biorących udział w tym projekcie.

 

W ramach kampanii zainicjowana została współpraca korporacji taksówkowej MPT i firmy Chico. Mieszkańcy Warszawy będą mogli zamówić taksówkę z urządzeniem zabezpieczającym dla dzieci w każdym wieku. Taksówki wyposażone urządzenia zostaną odpowiednio oznaczone logiem kampani.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kraków: testy miniautobusu elektrycznego PEV6 marki King Long

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty