Badania sondażowe na reprezentatywnej próbie Polaków posiadających dzieci w przedziale wiekowym 4 - 12 lat w roku 2005 wskazywały na to, że jedynie 52 proc. rodziców prawidłowo
przewoziło swoje dzieci w samochodach osobowych. Badanie przeprowadzone pod koniec 2006 roku po drugiej edycji kampanii, wykazało na to, że już 78 proc. dzieci w tym wieku jest przewożonych prawidłowo. W tym roku organizatorzy kampanii przygotowali wiele gier na stronach internetowych kampanii i konkursów w różnych mediach zarówno dla dzieci jak i rodziców np. polegających na zaśpiewaniu piosenki.
Informacje o konkursach i nagrodach będą zamieszczone na stronach internetowych kampanii. Nowością kampanii 2007 jest uruchomienie na stronie internetowej
www.klubpancernika.pl Giełdy Pancernika - forum, na którym rodzice, którzy będą chcieli oddać używany fotelik oraz ci, którzy będą taki potrzebowali będą mogli się ze sobą skontaktować.
Organizatorzy kampanii zachęcają przedstawicieli władz lokalnych aby stali się reprezentantami potrzeb tych rodziców, którzy nie maja dostępu do Internetu.
Strategia zakłada, że wykorzystana w spotach telewizyjnych i radiowych piosenka na melodię z filmu "Czterej Pancerni i Pies" trafi również do rodziców, a hasło "Pancernik Przypomina, Rodzic Zapina" zapadnie w ich pamięci. Bohaterem kampanii jest postać Pancernika, która po dwóch latach działań komunikacyjnych jest spontanicznie rozpoznawalna przez 50 proc. dzieci z grupy docelowej kampanii, w wieku 4-12 lat.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?