Klasowy mistrz

(boro)
Fot. Suzuki
Fot. Suzuki
Suzuki wprowadzi na początku 2005 r. kolejną mutację GSX-R 1000. Wyścig zbrojeń w klasie 1000 trwa.

Suzuki wprowadzi na początku przyszłego roku kolejną mutację GSX-R 1000. Wyścig zbrojeń w klasie 1000 trwa nieprzerwanie pomiędzy wielką japońską czwórką: Hondą, Suzuki, Yamahą i Kawasaki.

 

W przyszłym roku prym najprawdopodobniej dzierżyć będzie stajnia Suzuki. Żywot maszyny w klasie "Supersport" trwa dwa lata. Suzuki, inaczej niż konkurencja, prezentuje nowe modele w połowie kadencji. Jeszcze w tym roku zachwycaliśmy się najnowszą wersją Yamahy R1, przy

Fot. Suzuki
Fot. Suzuki

której Suzuki prezentowała się nieco słabiej. W przyszłym roku to GSX-R będzie mistrzem klasy 1000.

 

Charakterystycznym elementem tej maszyny jest końcówka układu wydechowego, o nietypowym kanciastym kształcie. Sylwetka Suzuki charakteryzuje się lekkością, a gabaryty bardziej przypominają motocykl klasy 600 ccm, sprzed kilku lat.

 

Dla laików ten motocykl prezentuje niesamowite wręcz walory techniczne. Zacznijmy od masy. Została zredukowana o 2 kg. Obecnie w suchym stanie motocykl klasy 1000 ccm waży zaledwie 166 kg. Przy tym maszyna osiąga szokującą moc. W wersji podstawowej motocykl rozwija 178 KM. Z doładowaniem dynamicznym może ona sięgnąć 185 KM. W poprzedniej wersji GSX-R uzyskiwał moc 164 i 172 KM.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty