Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39224 opinie. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Mocny kompaktowy crossover z automatyczną skrzynią biegów? Dziś brzmi to jak fanaberia. Ceny nowych aut nie należą do niskich, więc i kierowcy weryfikują swoje potrzeby nierzadko sięgając do niższego segmentu. Obecnie kompaktowe crossovery oferują mnóstwo przestrzeni, niezłe napędy i wyposażenie. Przykładem może być Citroen C4 lub Kia XCeed. Poznajmy bliżej te dwa modele.
Obecnie coraz więcej producentów rezygnuje z silników wysokoprężnych i w ofercie serwuje tylko jednostki benzynowe oraz hybrydy. Czasami zdarzy się również odmiana elektryczna, ale jeśli ktoś szuka tradycyjnej jednostki Diesla, ma coraz mniejszy wybór. Na szczęście tego typu rozwiązania jeszcze istnieją i niekiedy są łączone z nowoczesnymi modelami. Sprawdźmy, co oferuje Citroen C4 oraz Kia XCeed.
Chorwackie drogi a nawet bezdroża pozwoliły nam sprawdzić, jak się spisuje w praktyce najnowszy, wchodzący właśnie na polski rynek nowy model marki Kia. Chodzi oczywiście o XCeed, crossovera, który dołączył do trzech już znanych wersji nadwoziowych Ceeda, a mianowicie hatchbacka, kombi i shooting-brake. Przypomnijmy, że kompaktowa Kia Ceed trzeciej generacji z nadwoziem typu hatchback debiutowała w maju zeszłego roku, kilka miesięcy później zobaczyliśmy Ceeda kombi i na początku tego roku wersję shooting-brake (ProCeed).
Posiadanie w gamie modeli auta typu crossover bądź SUV to obecnie wręcz obowiązek producenta samochodów. Ale nawet jeśli już jakiś tego typu pojazd mamy to można się przecież postarać o następny. Tak właśnie postąpiła Kia, która produkując miejskiego crossovera Stonic dołącza do niego nieco większy bo klasy kompakt, zupełnie nowy model XCeed.
Modele odznaczające się niską emisją zostaną wprowadzone do sprzedaży w Europie na początku 2020 r. To pierwsze hybrydowe modele marki Kia w segmencie samochodów kompaktowych.
Kia z roku na rok poczyna sobie coraz śmielej, zaś dawne kompleksy związane z nieciekawą stylistyką i wątpliwą jakością odeszły do lamusa wraz z chwilą, gdy na rynku pojawiła się pierwsza generacja Kii cee’d (wtedy jeszcze nazwę pisano w takiej formie). Siedem lat gwarancji, europejska stylistyka oraz nieporównywalnie wyższa jakość sprawiły, że Kia stała się poważnym graczem w Europie. Dziś śmiało goni lidera i wprowadza coraz ciekawsze modele do oferty.