Kia Soul i chomiki

(ip)
Fot. Kia
Fot. Kia
W ramach promocji modelu Soul Kia rozpoczęła właśnie kampanię na Facebooku. Na profilu firmy można przez 24 godziny na dobę podglądać życie chomików dżungarskich w warszawskim ZOO.


Fot. Kia
Fot. Kia

Akcja odbywa się pod hasłem "The new way to roll" i ma na celu przyciągnięcie uwagi osób młodych. Tematyka strony i stylistyka języka nawiązuje do subkultury hiphopowej.

Kampania odniosła już sukces w Stanach Zjednoczonych znacznie poprawiając sprzedaż modelu Soul.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Pirat drogowy w Lublinie

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie