Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią nowe logo przypomina odręczny podpis. „Nowe logo Kia odzwierciedla dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji” – powiedział Ho Sung Song, Prezes i Dyrektor Generalny Kia. „Branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które Kia zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. Nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży”.
Nowe logo zostało zaprezentowane podczas rekordowego pokazu pirotechnicznego nad miastem Incheon w Korei. 303 drony wystrzeliły setki fajerwerków podczas synchronicznego pokazu, który zapoczątkował nową erę marki Kia. Przy okazji został ustanowiony nowy rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, wykorzystanych do pokazu fajerwerków”.
Oprócz nowego logo, Kia zaprezentowała również nowy Brand Slogan „Movement that inspires”. Szczegóły dotyczące nowej strategii, jak cel i filozofia marki, a także jej zastosowanie w przyszłych produktach zostaną przedstawione podczas światowego wydarzenia transmitowanego online pt. „New Kia Brand Showcase”. Odbędzie się ono w piątek, 15. stycznia, o godzinie 1:00 w nocy czasu europejskiego.
Zobacz także: Testujemy elektrycznego Opla Corsę
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?