Firma Kia w ramach podniesienia jakości usług będzie realizowała w Europie program „Circle of Excellence”, który funkcjonuje już w Stanach Zjednoczonych. Zostanie nim objętych 1 150 dilerów Kia działających w Europie.
fot. Kia
Głównym celem programu jest ujednolicenie wizerunku marki KIA na całym świecie oraz odróżnienie jej od innych producentów. Do końca tego roku liczba dilerów Kia na Starym Kontynencie powinna wzrosnąć do 1 350 placówek, a za 6 lat ma być 1 850 obiektów.
Kia dąży też do utrzymania pozycji najszybciej rozwijającej się marki w Europie. Dlatego firma zamierza do 2010 roku wprowadzić na rynek siedem nowych modeli.
Pojazdy zabytkowe w Raniżowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.