Kia chce lepiej

łm
fot. Kia
fot. Kia
Firma Kia w ramach podniesienia jakości usług będzie realizowała w Europie program „Circle of Excellence”, który funkcjonuje już w Stanach Zjednoczonych. Zostanie nim objętych 1 150 dilerów Kia działających w Europie.
fot. Kia
fot. Kia

 

Głównym celem programu jest ujednolicenie wizerunku marki KIA na całym świecie oraz odróżnienie jej od innych producentów. Do końca tego roku liczba dilerów Kia na Starym Kontynencie powinna wzrosnąć do 1 350 placówek, a za 6 lat  ma być 1 850 obiektów.
 
Kia dąży też do utrzymania pozycji najszybciej rozwijającej się marki w Europie. Dlatego firma zamierza do 2010 roku wprowadzić na rynek siedem nowych modeli.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty