W porównaniu do zwykłego W800 seria Special Edition wyróżnai się anodowanymi złotymi obręczami kół. Oprócz tego kolektory wydechowe oraz tłumiki pomalowano na czarny matowy kolor, co nadaje motocyklowi unikatowego charakteru.
W porównaniu z wersją bazową W800 Special Edition ma lakierowane na czarno niektóre elementy 2-cylindrowego rzędowej konstrukcji, co tworzy interesującą mieszankę wizualną kontrastującą z pozostałymi częściami jednostki napędowej.
Sama budowa i osiągi silnika pozostały bez zmian (48 KM przy 6500 obr./min.; 60 Nm przy 2500 obr./min)
Detalem, który przypomina o wyjątkowości Kawasaki W800 jest także specjalny emblemat umieszczony na baku paliwa.
Fot. Kawasaki
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?