Kawasaki Mean Streak VN 1500

Tadeusz Suchomski
Japoński dragster

Nowością Kawasaki na 2002 rok jest , bardziej agresywna
wersja klasycznego VN 1500. Należy on do nurtu power cruiserów, motocykli
utrzymanych w stylu amerykańskim - długi i niski.
Kawasaki napędza czterosuwowy, 2-cylindrowy w układzie V, chłodzony
cieczą, silnik o pojemności 1470 ccm i mocy 72 KM. Imponujący moment obrotowy
wynoszący 114 NM przenoszony jest na oponę o rozmiarach 170/60R17 poprzez
pięciostopniową skrzynię biegów i wał Kardana. Groźnie wyglądający przód
wyposażony w gruby sportowy widelec teleskopowy upside-down o średnicy
43 mm budzi respekt. Nad potężnym, ociekającym chromem silnikiem znajduje
się smukły zbiornik paliwa mieszczący 17 litrów benzyny bezołowiowej (zużycie
paliwa wynosi 6,3 l/100 km).
VN 1500 ma niesamowite hamulce. Z przodu są to dwie pływające tarcze
o średnicy 320 mm, które współpracują z sześciotłoczkowym zaciskiem. Tylny
hamulec to pojedyncza tarcza o średnicy 300 mm z zaciskiem dwutłoczkowym.
Kierownica jest "umiarkowanej" wysokości i wykonano ją w formie niewielkiego
T-baru. Motocykl posiada automatyczny wyłącznik kierunkowskazów
VN 1500 jest po części krążownikiem, po części motocyklem sportowym
(prędkość maksymalna wynosi 187 km/h). Motocykl swym wyglądem przypomina
dragstera. Ruszając z pod świateł zostawimy w polu niejednego ścigacza.

od 12 lat
Wideo

Aktywiści znaleźli sposób na pozbycie się samochodów w miastach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty