Jubileusz 206-tki

PRO
Model 206, zastąpił wysłużoną technicznie odmianę 205 w 1998 roku. Od początku niepowtarzalna stylistyka nadwozia spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów - głównie kobiet.

Mimo upływających w tym roku 5 lat od rozpoczęcia produkcji mały Peugeot
nadal przyciąga wzrok, skutecznie opierając się nowocześniejszej konkurencji
w postaci Renault Clio II, czy Fiata Punto. W ofercie znajdują się cztery
wersje nadwozia, ale najbardziej pożądana, choć nie najlepiej sprzedająca
się to atrakcyjny pod względem wizualnym model cabrio coupe - 206 CC. W
tym roku nowością jest wersja kombi, tradycyjnie określana przez Peugeota
symbolem SW.
W ciągu pierwszych 9 miesięcy tego roku Peugeot sprzedał ogółem ponad
600 tys. egzemplarzy modelu 206, które trafiły do ponad 120 krajów na całym
świecie. W Europie Zachodniej Peugeot 206 ma 4,2 % udziału w rynku co oznacza,
że jest najczęściej kupowanym pojazdem segmentu B. W najbliższym czasie
pojawi się bardzo sportowa wersja modelu 206 GTI z silnikiem o mocy 180
KM.
Najważniejsze rynki w 2002 roku:
Francja - 160 000 sztuk

Wielka Brytania - 82 800

Hiszpania - 49 800

Niemcy - 42 800

Brazylia - 31 300

Iran - 25 500

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty