GranTurismo S jeździ szybciej, lepiej trzyma się drogi i ostrzej hamuje od wersji standardowej. Dlaczego?

Benzynowy silnik V8 o pojemności 4,2 l podrasowano, dzięki czemu rozwija 440, a nie 400 KM. Dzięki modyfikacji

zautomatyzowanej skrzyni biegów, zmiana przełożeń zajmuje mniej czasu, co skraca czas potrzebny na przyspieszenie.
Zawieszenie jest twardsze, a w układzie hamulcowym zastosowano elementy wykonane z aluminium i spieków ceramicznych, dzięki czemu są one lżejsze i lepiej odprowadzają ciepło.
Fotele przeprojektowano tak, aby lepiej podtrzymywało ciało kierowcy i pasażera podczas szybkiego pokonywania zakrętów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
Jak kupić używany samochód i nie dać się oszukać? Zobacz 3 sposoby NA