
Fot. Jeep
W trakcie European Bike Week, który odbył się nad jeziorem Faak, nastąpiło zamknięcie sezonu 2015, który okazał się niezwykle udany dla współpracy pomiędzy tymi dwiema światowymi ikonami motoryzacji. Austriacka impreza była największym zlotem w Europie, w którym uczestniczyło 125000 osób i 85000 motocykli.
Marka Jeep, gość honorowy Harley Village, jest filarem każdej wystawy organizowanej przez Harleya. Ta austriacka zajmowała obszar 1000 metrów kwadratowych, na którym odwiedzający mogli z bliska poznać markę Jeep, jej wartości i najbardziej utytułowaną gamę SUV-ów. W ciągu pięciu dni austriackiej imprezy zostało przeprowadzonych około 1400 jazd próbnych. Był to najlepszy sposób, by docenić off-roadowy charakter kultowego Wranglera, podziwiać komfort i innowacyjność technologiczną flagowego Grand Cherokee, cieszyć się legendarnymi możliwościami 4x4 Cherokee; żeby z bliska poznać Renegade'a, kompaktowego SUV-a Made in Italy, który niedawno świętował pierwszą rocznicę powstania, z ponad 135000 egzemplarzami wyprodukowanymi na rynek europejski i północnoamerykański.
Jeep i Harley-Davidson to synonimy drogi pokonywanej w nieograniczonej wolności, podróży, w której bardziej liczy się sama jazda, niż punkt docelowy. Na każdym etapie zlotu Harleya-Davidsona odbywały się widowiskowe parady z udziałem tysięcy motocykli. W Austrii, Jeep Wrangler otwierał drogę dla motocyklistów, prezentując się w specjalnej odsłonie „Dark Side", opracowanej wraz z Moparem, marką zajmującą się usługami, obsługą Klienta, oryginalnymi częściami zamiennymi i akcesoriami dla FCA. Samochód pokazowy Wranglera „Dark Side" powstał na bazie wersji Rubicon i jest wyposażony w silnik turbodiesel o pojemności 2,8 litra zestawiony z pięciostopniową, automatyczną skrzynia biegów. Ta specjalna wersja ma off-roadowy zderzak, niepełne drzwi, hak holowniczy i wciągarkę, pokrywę silnika performance i chromowany układ wydechowy oraz specjalną tapicerkę ze skóry.

Fot. Jeep
Na każdym etapie imprezy Harleya-Davidsona dostępny był również sklep Jeepa. Odwiedzający mogli podziwiać i kupować asortyment z całej kolekcji reklamowej opracowanej przez Mopar oraz odzież i akcesoria specjalnie zrealizowane dla członków Jeep Owners Group, jedynego oficjalnego klubu poświęconego tej marce. Na tym samym stoisku dostępne były również w bezpośredniej sprzedaży trzy „sety" Wranglera, w skład których wchodziły pokrywa silnika, grill i obudowy lusterek - w obecności Klienta, który je zakupił, malowano na nich pistoletem natryskowym wybrany wzór.