Jeep współpracuje z Harley-Davidsonem

(ip)
W trakcie European Bike Week, który odbył się nad jeziorem Faak, nastąpiło zamknięcie sezonu 2015, który okazał się niezwykle udany dla współpracy pomiędzy tymi dwiema światowymi ikonami motoryzacji. Austriacka impreza była największym zlotem w Europie, w którym uczestniczyło 125000 osób i 85000 motocykli. Marka Jeep, gość honorowy Harley Village, jest filarem każdej wystawy organizowanej przez Harleya. Fot. Jeep
W trakcie European Bike Week, który odbył się nad jeziorem Faak, nastąpiło zamknięcie sezonu 2015, który okazał się niezwykle udany dla współpracy pomiędzy tymi dwiema światowymi ikonami motoryzacji. Austriacka impreza była największym zlotem w Europie, w którym uczestniczyło 125000 osób i 85000 motocykli. Marka Jeep, gość honorowy Harley Village, jest filarem każdej wystawy organizowanej przez Harleya. Fot. Jeep
Już drugi rok z rzędu marka Jeep była oficjalnym sponsorem Harleya-Davidsona podczas europejskiej trasy tej legendarnej amerykańskiej marki.
W trakcie European Bike Week, który odbył się nad jeziorem Faak, nastąpiło zamknięcie sezonu 2015, który okazał się niezwykle udany dla współpracy pomiędzy
W trakcie European Bike Week, który odbył się nad jeziorem Faak, nastąpiło zamknięcie sezonu 2015, który okazał się niezwykle udany dla współpracy pomiędzy tymi dwiema światowymi ikonami motoryzacji. Austriacka impreza była największym zlotem w Europie, w którym uczestniczyło 125000 osób i 85000 motocykli. Marka Jeep, gość honorowy Harley Village, jest filarem każdej wystawy organizowanej przez Harleya.

Fot. Jeep

W trakcie European Bike Week, który odbył się nad jeziorem Faak, nastąpiło zamknięcie sezonu 2015, który okazał się niezwykle udany dla współpracy pomiędzy tymi dwiema światowymi ikonami motoryzacji. Austriacka impreza była największym zlotem w Europie, w którym uczestniczyło 125000 osób i 85000 motocykli.

Marka Jeep, gość honorowy Harley Village, jest filarem każdej wystawy organizowanej przez Harleya. Ta austriacka zajmowała obszar 1000 metrów kwadratowych, na którym odwiedzający mogli z bliska poznać markę Jeep, jej wartości i najbardziej utytułowaną gamę SUV-ów. W ciągu pięciu dni austriackiej imprezy zostało przeprowadzonych około 1400 jazd próbnych. Był to najlepszy sposób, by docenić off-roadowy charakter kultowego Wranglera, podziwiać komfort i innowacyjność technologiczną flagowego Grand Cherokee, cieszyć się legendarnymi możliwościami 4x4 Cherokee; żeby z bliska poznać Renegade'a, kompaktowego SUV-a Made in Italy, który niedawno świętował pierwszą rocznicę powstania, z ponad 135000 egzemplarzami wyprodukowanymi na rynek europejski i północnoamerykański.

Jeep i Harley-Davidson to synonimy drogi pokonywanej w nieograniczonej wolności, podróży, w której bardziej liczy się sama jazda, niż punkt docelowy. Na każdym etapie zlotu Harleya-Davidsona odbywały się widowiskowe parady z udziałem tysięcy motocykli. W Austrii, Jeep Wrangler otwierał drogę dla motocyklistów, prezentując się w specjalnej odsłonie „Dark Side", opracowanej wraz z Moparem, marką zajmującą się usługami, obsługą Klienta, oryginalnymi częściami zamiennymi i akcesoriami dla FCA. Samochód pokazowy Wranglera „Dark Side" powstał na bazie wersji Rubicon i jest wyposażony w silnik turbodiesel o pojemności 2,8 litra zestawiony z pięciostopniową, automatyczną skrzynia biegów. Ta specjalna wersja ma off-roadowy zderzak, niepełne drzwi, hak holowniczy i wciągarkę, pokrywę silnika performance i chromowany układ wydechowy oraz specjalną tapicerkę ze skóry.

W trakcie European Bike Week, który odbył się nad jeziorem Faak, nastąpiło zamknięcie sezonu 2015, który okazał się niezwykle udany dla współpracy pomiędzy
W trakcie European Bike Week, który odbył się nad jeziorem Faak, nastąpiło zamknięcie sezonu 2015, który okazał się niezwykle udany dla współpracy pomiędzy tymi dwiema światowymi ikonami motoryzacji. Austriacka impreza była największym zlotem w Europie, w którym uczestniczyło 125000 osób i 85000 motocykli. Marka Jeep, gość honorowy Harley Village, jest filarem każdej wystawy organizowanej przez Harleya.

Fot. Jeep

Na każdym etapie imprezy Harleya-Davidsona dostępny był również sklep Jeepa. Odwiedzający mogli podziwiać i kupować asortyment z całej kolekcji reklamowej  opracowanej przez Mopar oraz odzież i akcesoria specjalnie zrealizowane dla członków Jeep Owners Group, jedynego oficjalnego klubu poświęconego tej marce. Na tym samym stoisku dostępne były również w bezpośredniej sprzedaży trzy „sety" Wranglera, w skład których wchodziły pokrywa silnika, grill i obudowy lusterek - w obecności Klienta, który je zakupił, malowano na nich pistoletem natryskowym wybrany wzór.

Obok sklepu wystawiony był samochód pokazowy Jeep Renegade Trailhawk „Hard Steel", który przyciągał uwagę odwiedzających. Samochód ten łączy miejski wygląd modelu z przystosowaniem do najbardziej ekstremalnych wyzwań: szerokie opony, podniesione zawieszenie, pokrywa silnika performance, osłona chłodnicy i obudowy lusterek w czarnym, matowym kolorze. Jego „technologiczny" charakter oddaje nadwozie w kolorze szczotkowanej stali i obróbkę karoserii, która nawiązuje do nowatorskiej technologii lotnictwa i marynarki. Całość podkreśla kontrastowy, czarny, matowy kolor użyty na wielu elementach, takich, jak osłona chłodnicy, dachowe drążki bazowe, obudowy lusterek, felgi aluminiowe 16", boczne listwy ochronne, wloty powietrza na masce silnika, błotniki i zderzaki.

W trakcie European Bike Week, który odbył się nad jeziorem Faak, nastąpiło zamknięcie sezonu 2015, który okazał się niezwykle udany dla współpracy pomiędzy
W trakcie European Bike Week, który odbył się nad jeziorem Faak, nastąpiło zamknięcie sezonu 2015, który okazał się niezwykle udany dla współpracy pomiędzy tymi dwiema światowymi ikonami motoryzacji. Austriacka impreza była największym zlotem w Europie, w którym uczestniczyło 125000 osób i 85000 motocykli. Marka Jeep, gość honorowy Harley Village, jest filarem każdej wystawy organizowanej przez Harleya.

Fot. Jeep

Oderwanie ręki od kierownicy, aby pozdrowić „innego Wranglera", pozdrowienie lewą ręką mijanego właśnie Harleya-Davidosona, w którego elementach chromowanych można zobaczyć odbicie samego siebie. Prowadzić kultowe auto oznacza czuć się członkiem rodziny. To silne poczucie przynależności najlepiej wyraża się w H.O.G., Harley Owners Group i w JOG, Jeep Owners Group, klubach dla posiadaczy Harleya i Jeepa oraz ich miłośników. H.O.G. i JOG łączą wszystkich, którzy podzielają wartości tych dwóch kultowych marek: duma zasiadania za kierownicą motoryzacyjnej ikony, marzenie o wolności, chęć przygody. Podobieństwa pomiędzy tymi dwoma markami nie kończą się tylko na tym. Członków tych dwóch klubów łączy pasja podróży i przygody oraz osobowość, która przenosi się na posiadane samochody i motocykle pod kątem wierności marce i indywidualnemu charakterowi.

Na poszczególnych etapach austriackiego zlotu, odwiedzający mogli zapisać się do Jeep Owners Group i zakupić ekskluzywne artykuły na stoisku Jeepa na terenie Harley Village.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty