Jeep i Juventus w kampanii reklamowej

(ip)
„Nic nie może ich zatrzymać." To nowa kampania reklamowa Jeepa z udziałem ikony marki, modelu Jeep Wrangler 2013 i ośmiu piłkarzy Juventusu: Andrea Barzagliego, Gianluigi Buffona, Giorgio Chielliniego, Claudio Marchisio, Andrea Pirlo, Paul Pogba, Arturo Vidala i Mirko Vucinicia.

Stworzona przez agencję reklamową Independent Ideas strategia komunikacji, (zarówno materiały publikowane na stronie, jak i

Fot: Jeep
Fot: Jeep

drukowane), oparta jest na kreatywnej koncepcji, w której Jeep „przejmuje piłkę" poza wszelkimi granicami, docierając do najbardziej nieprawdopodobnych i ukrytych boisk „off-road", kreując nowy „ekstremalny sport", przeznaczony specjalnie dla tych, którzy kochają wyzwania i przygody.

Firmowane przez słynnych fotografów Winkler+Noah zdjęcia nowej kampanii przedstawiają ośmiu graczy klubu piłkarskiego Juventus, biorących udział w grze na zaimprowizowanym boisku w górach. Ośmiu mistrzów, przyzwyczajonych do podejmowania ryzyka i uczestnictwa w każdym wyzwaniu, dla doskonalenia samych siebie z pasją i determinacją, wiedzących, że nie ma przeszkód nie do pokonania. Ale jak się tam dostali? Oczywiście, Jeepem Wranglerem 2013: oryginalnym i autentycznym 4x4, wyrażającym niekonwencjonalną „duszę" marki, łączącym wyjątkowe możliwości terenowe z przyjemnością jazdy oferowaną przez jedyny taki samochód w całej branży samochodowej.

Fot: Jeep
Fot: Jeep

Sportowcy biorący udział w kampanii entuzjastycznie podeszli do współpracy, zarówno podczas sesji zdjęciowej, jak i nagrania. Ciekawa historia wydarzyła się podczas sesji zdjęciowej: mistrz włoskiego freestyle'u, Gunther Celli, został zaproszony do udziału w nagraniu spotu reklamowego z piłkarzami, którzy nie wiedzieli nic o jego obecności. Przyjechał podczas kręcenia filmu video, przebrany za technika. Kiedy nadszedł czas rozpoczęcia zdjęć z piłką, Gunther przechwycił ją i zamiast przekazać piłkę piłkarzom Juventusu, wykonał kilka akrobacji freestyle'owych, wprawiając w zdumienie mistrzów piłkarskich. Po kilku minutach Paul Pogba i Arturo Vidal rozpoznali mistrza freestyle'u i przyłączyli się do zabawy.

Zdjęcia, nagrania video i ciekawostki będą dostępne na stronie www.jeep-people.com w zakładce „ForzaJ", poświęconej sponsoringowi drużyny Juventus. Tutaj użytkownicy znajdą także informacje dotyczące „Champions Tour Jeep", w tym o ostatnim etapie poświęconym zwycięstwu nad klubem piłkarskim Celtic. Ponadto, dzięki współpracy z Seac02, wszystkie elementy będą dostępne w formacie „rozszerzonej rzeczywistości („Augmented Reality"), na urządzeniach elektronicznych, smartfonach i tabletach. Po pobraniu mobilnej aplikacji AR-Code z App Store, GooglePlay i największych platform Android, użytkownik może ściągnąć zdjęcia kampanii i uzyskać dostęp do filmów video, dodatków oraz pobrać zdjęcia z kampanii w formie tapety.

Nowa kampania reklamowa jest w pełni zgodna ze strategią komunikacyjną marki Jeep, charakteryzującą się niezmiennie

Fot: Jeep
Fot: Jeep

niekonwencjonalnymi wyborami. Publiczność będzie mogła poznać wartości reprezentowane przez te dwie marki, będące ikonami historii ich świata. Jeep może pochwalić się światową renomą marki, której samochody sprzedawane są w ponad 120 krajach na całym świecie. Od wprowadzenia pierwszego modelu, w 1941, wyprodukowano i sprzedano ponad 15 milionów samochodów na całym świecie. Juventus ma podobnie chlubną przeszłość: założony w 1897 roku, klub posiada ponad 250 milionów fanów na całym świecie (ponad 11 mln w samych Włoszech) i może się poszczycić szeregiem sukcesów, w tym trzydzieści oficjalnych tytułów mistrza kraju, dziewięć Pucharów Włoch i pięć Superpucharów Włoch. W rozgrywkach międzynarodowych zespół zwyciężył dwa razy w Lidze Mistrzów, zdobył dwa Puchary Zdobywców Pucharów, a także trzy Puchary UEFA.

Dla umocnienia partnerstwa z Juventusem, Jeep podjął decyzję o współpracy z Andrea Pirlo, czyniąc Go światowym Ambasadorem tej marki w bieżącym roku, z możliwością przedłużenia na następny rok. Pirlo będzie uczestniczyć w działaniach PR, zdjęciach i inicjatywach związanych z marką Jeep.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty