Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jeep Grand Cherokee SUVem roku 2012 w USA

(ip)
Fot: Jeep
Fot: Jeep
Już drugi rok z rzędu głosami dziennikarzy stowarzyszenia prasy motoryzacyjnej Gór Skalistych (Rocky Mountains Automotive Press - RMAP) tytuł „SUV Roku 2012" otrzymał Jeep Grand Cherokee, najczęściej nagradzany samochód tego typu w historii. Wśród atrybutów Grand Cherokee najczęściej podkreślano nieograniczony potencjał off-roadowy i doskonałą charakterystykę jezdną tego modelu na drodze.

"Okolice Gór Skalistych to prawdziwe wyzwanie dla każdego pojazdu, a ten,

Fot: Jeep
Fot: Jeep

który wyrasta ponad nasze oczekiwania, zasługuje na duże oklaski. Z przyjemnością możemy więc stwierdzić, że to właśnie Jeep Grand Cherokee jest najlepszy wśród tak wielu 'mistrzów'". - powiedział prezes RMAP Nathan Adlen.

Jeep Grand Cherokee 2012 został wybrany przez członków RMAP w wyniku oceny wszystkich liczących się marek nowych samochodów typu SUV i crossover - dostępnych w salonach sprzedaży w USA w stanach Kolorado, Kansas, Utah i Wyoming.

"Na trudniejszych terenach Kolorado i całego rejonu Gór Skalistych, Jeep Grand Cherokee 2012 ,czuje się jak w domu'" - mówi Mike Manley, prezes i CEO marki Jeep w Chrysler Group LLC - "Raz jeszcze, tak wpływowe grono dziennikarzy RMAP doceniło legendarną niezawodność, komfort i wyrafinowanie Grand Cherokee. Naprawdę doceniamy uznanie, jakie nie tylko Klienci, ale i opiniotwórcy okazują dla tej ikony marki Jeep z wyższej półki."

Rocky Mountain Automotive Press z siedzibą w Denver (stan Kolorado) jest stowarzyszeniem dziennikarzy motoryzacyjnych, przedstawicieli działów komunikacji producentów samochodowych oraz innych profesjonalistów tej branży. Nagrody z cyklu 'Pojazd Roku Rocky Mountain' dla najlepszych samochodów, pick-upów i SUVów stowarzyszenie RMAP przyznało już po raz szósty.

Jeep Grand Cherokee 2012 charakteryzuje się doskonałymi osiągami na drodze, zachowując legendarną sprawność off-roadową. Jego wyposażenie obejmuje dwustopniową skrzynkę rozdzielczą typu 'torque-on-demand', wybór trzech systemów napędu 4x4, system kontroli trakcji Jeep Selec-TerrainTM o pięciu ustawieniach terenowych oraz zawieszenie pneumatyczne Quadra-LiftTM.  Do istotnych zalet należy także obniżone w stosunku do modelu 2011 zużycie paliwa (rzędu 10,2 l/100 km), najwyższej klasy standard wykończenia kabiny pasażerskiej oraz ponad 50 elementów wyposażenia i systemów wpływających na bezpieczeństwo.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty