Jeep dla Ciebie: Jeep Grand Cherokee SRT – skuteczny system hamulcowy

(ip)
Grand Cherokee SRT został wyposażony w wahacze trapezowe (SLA) ze sprężynami śrubowymi, adaptacyjne (regulowane) amortyzatory Bilstein (ADS), górne i dolne drążki prowadzące (wahacze) oraz stabilizator przechyłów. Elementami zawieszenia tylnego typu Multi-Link są sprężyny śrubowe, amortyzatory Bilstein ADS, aluminiowy dolny drążek prowadzący, niezależne górne drążki prowadzące oraz oddzielny drążek reakcyjny i stabilizator poprzeczny / Fot. Jeep
Grand Cherokee SRT został wyposażony w wahacze trapezowe (SLA) ze sprężynami śrubowymi, adaptacyjne (regulowane) amortyzatory Bilstein (ADS), górne i dolne drążki prowadzące (wahacze) oraz stabilizator przechyłów. Elementami zawieszenia tylnego typu Multi-Link są sprężyny śrubowe, amortyzatory Bilstein ADS, aluminiowy dolny drążek prowadzący, niezależne górne drążki prowadzące oraz oddzielny drążek reakcyjny i stabilizator poprzeczny / Fot. Jeep
Grand Cherokee SRT został wyposażony w wahacze trapezowe (SLA) ze sprężynami śrubowymi, adaptacyjne (regulowane) amortyzatory Bilstein (ADS), górne i dolne drążki prowadzące (wahacze) oraz stabilizator przechyłów. Elementami zawieszenia tylnego typu Multi-Link są sprężyny śrubowe, amortyzatory Bilstein ADS, aluminiowy dolny drążek prowadzący, niezależne górne drążki prowadzące oraz oddzielny drążek reakcyjny i stabilizator poprzeczny.
Grand Cherokee SRT został wyposażony w wahacze trapezowe (SLA) ze sprężynami śrubowymi, adaptacyjne (regulowane) amortyzatory Bilstein (ADS), górne i
Grand Cherokee SRT został wyposażony w wahacze trapezowe (SLA) ze sprężynami śrubowymi, adaptacyjne (regulowane) amortyzatory Bilstein (ADS), górne i dolne drążki prowadzące (wahacze) oraz stabilizator przechyłów. Elementami zawieszenia tylnego typu Multi-Link są sprężyny śrubowe, amortyzatory Bilstein ADS, aluminiowy dolny drążek prowadzący, niezależne górne drążki prowadzące oraz oddzielny drążek reakcyjny i stabilizator poprzeczny / Fot. Jeep

Samochód posiada także system zarządzania trakcją Selec-Track wykorzystujący modyfikujące wydajność oprogramowanie z pięcioma odrębnymi trybami - Auto, Sport, Tow (holowanie), Track (szybka trasa, tor) oraz Snow (śnieg), tak by kierowca mógł wybrać tryb jazdy samochodu najlepiej spełniający jego wymagania i najbardziej dopasowany do warunków na trasie.

Wyposażony w lakierowane na czerwono 6-tłoczkowe (przednie) i 4-tłoczkowe (tylne) zaciski hamulcowe Brembo działające na 38 centymetrowe (przednie) i 35 centymetrowe (tylne) wentylowane tarcze, Grand Cherokee SRT ma znakomitą charakterystykę skuteczności hamowania: potrzebuje niewiele ponad 35 metrów, by całkowicie się zatrzymać z prędkości 100 km/h.

Ale to nie wszystko. Poza skutecznym systemem hamulcowym Grand Cherokee SRT może poszczycić się zaawansowanymi systemami zapewniającymi bezpieczeństwo: Front Collision Warning, który ostrzega przed nadmiernym zbliżaniem się do innego pojazdu oraz Blind Spot Monitoring (monitorowanie martwych pól widzenia) wykrywający pojazdy wyjeżdżające zza samochodu, co wspomaga kierowcę podczas zmiany pasa ruchu czy parkowania.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kraków: testy miniautobusu elektrycznego PEV6 marki King Long

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty