Jakie wsparcie marketingowe

Redakcja
W sondażu przeprowadzonym przez MotoFocus. pl zapytano warsztaty i sklepy motoryzacyjne – jakiego wsparcia marketingowego najbardziej oczekują od producentów i dystrybutorów części zamiennych?

Jakie wsparcie marketingowe

Największym zainteresowaniem (23,3% odpowiedzi) cieszą się programy lojalnościowe, w których za dokonywane zakupy zbiera się punkty, te zaś można wymieniać na nagrody. Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszą się elementy wpływające na wizualizację warsztatów, czy sklepów,

Jakie wsparcie marketingowe

takie jak: reklamy świetlne, flagi i banery, plakaty i standy reklamowe. Ciągle jest zainteresowanie wszelkiego rodzaju gadżetami, takimi jak: zapalniczki, długopisy i inne materiały promujące produkt i firmę.

Dopiero na czwartym miejscu (11,9% odpowiedzi), znajdują się akcje promocyjne. Być może jest to efekt "zmęczenia" promocjami, których jest bardzo wiele, szczególnie u dystrybutorów części zamiennych. Ciągle dużym powodzeniem cieszą się premie pieniężne i bonusy, przydzielane najczęściej za dokonanie zakupów określonej wartości.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Jak kupić używany samochód i nie dać się oszukać? Zobacz 3 sposoby NA

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie