Jakie wsparcie marketingowe

Redakcja
W sondażu przeprowadzonym przez MotoFocus. pl zapytano warsztaty i sklepy motoryzacyjne – jakiego wsparcia marketingowego najbardziej oczekują od producentów i dystrybutorów części zamiennych?

Jakie wsparcie marketingowe

Największym zainteresowaniem (23,3% odpowiedzi) cieszą się programy lojalnościowe, w których za dokonywane zakupy zbiera się punkty, te zaś można wymieniać na nagrody. Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszą się elementy wpływające na wizualizację warsztatów, czy sklepów,

Jakie wsparcie marketingowe

takie jak: reklamy świetlne, flagi i banery, plakaty i standy reklamowe. Ciągle jest zainteresowanie wszelkiego rodzaju gadżetami, takimi jak: zapalniczki, długopisy i inne materiały promujące produkt i firmę.

Dopiero na czwartym miejscu (11,9% odpowiedzi), znajdują się akcje promocyjne. Być może jest to efekt "zmęczenia" promocjami, których jest bardzo wiele, szczególnie u dystrybutorów części zamiennych. Ciągle dużym powodzeniem cieszą się premie pieniężne i bonusy, przydzielane najczęściej za dokonanie zakupów określonej wartości.

od 7 lat
Wideo

Od dzisiaj kierowcy Ubera i Bolta muszą mieć polskie prawo jazdy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty