Największym zainteresowaniem (23,3% odpowiedzi) cieszą się programy lojalnościowe, w których za dokonywane zakupy zbiera się punkty, te zaś można wymieniać na nagrody. Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszą się elementy wpływające na wizualizację warsztatów, czy sklepów,
takie jak: reklamy świetlne, flagi i banery, plakaty i standy reklamowe. Ciągle jest zainteresowanie wszelkiego rodzaju gadżetami, takimi jak: zapalniczki, długopisy i inne materiały promujące produkt i firmę.
Dopiero na czwartym miejscu (11,9% odpowiedzi), znajdują się akcje promocyjne. Być może jest to efekt "zmęczenia" promocjami, których jest bardzo wiele, szczególnie u dystrybutorów części zamiennych. Ciągle dużym powodzeniem cieszą się premie pieniężne i bonusy, przydzielane najczęściej za dokonanie zakupów określonej wartości.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?