Jak uszczelnić zużyty silnik?

Grzegorz Wojtyrowski
fot. archiwum
fot. archiwum
Wyeksploatowany silnik o dużym przebiegu, który ma luzy w wielu elementach można czasowo „uzdrowić” wlewając olej o większej gęstości, np. zamiast 5W/30 czy 5W/40 wlewamy 10W/30 lub 15W/40.

fot. archiwum
fot. archiwum


Wyeksploatowany silnik o dużym przebiegu, który ma luzy w wielu elementach można czasowo "uzdrowić" wlewając olej o większej gęstości, np. zamiast 5W/30 czy 5W/40 wlewamy 10W/30 lub 15W/40.

 

Oczywiście podatność na uruchomienie takiego silnika zimą będzie gorsza, jednak na jakiś czas kondycja motoru ulegnie poprawie, a luzy "uszczelnią" się gęstym olejem. Jeśli wcześniej był stosowany olej syntetyczny można go wymienić na półsyntetyk.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty