Wyeksploatowany silnik o dużym przebiegu, który ma luzy w wielu elementach można czasowo „uzdrowić” wlewając olej o większej gęstości, np. zamiast 5W/30 czy 5W/40 wlewamy 10W/30 lub 15W/40.
fot. archiwum
Wyeksploatowany silnik o dużym przebiegu, który ma luzy w wielu elementach można czasowo "uzdrowić" wlewając olej o większej gęstości, np. zamiast 5W/30 czy 5W/40 wlewamy 10W/30 lub 15W/40.
Oczywiście podatność na uruchomienie takiego silnika zimą będzie gorsza, jednak na jakiś czas kondycja motoru ulegnie poprawie, a luzy "uszczelnią" się gęstym olejem. Jeśli wcześniej był stosowany olej syntetyczny można go wymienić na półsyntetyk.
Ostróda gościła najlepszych motocrossów w Polsce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.