Jak GT, tylko taniej

(mp)
Samochód rajdowy wcale nie musi być drogi. Udowodniła ro fima Renault tworząc Megane Trophy.

Megane Trophy jest najnowszym autem sportowym powołanym do życia przez Renault Sport Technologies. Postawiono przed nim tylko jedno zadanie - zwyciężać w rajdach.

 

Trophy wyposażono w umieszczony centralnie z tyłu silnik benzynowy V6 o pojemności 3,5 l i mocy 320 KM. Takie osiągi jednostki napędowej w połączeniu ze stosunkiem masy do mocy (2,9

Jak GT, tylko taniej

kg/KM) i dobrymi właściwościami aerodynamicznymi mają uczynić z najnowszego Megane godnego spadkobiercę aut takich jak Renault 5 Turbo, Alpine V6 GT, Spider i Clio V6.

 

Napęd na tylne koła przenosi w Megane Trophy półautomatyczna skrzynia biegów sterowana za pomocą przycisków na kierownicy. Auto wyposażono w pokładowy system zbierania danych, który pozwalać ma na optymalny dobór ustawień.

 

Trophy pojawi się na europejskich torach wiosną przyszłego roku.

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie