Wszystko zależy od popytu na tę ekstremalną wersję, która zadebiutowała podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych w

Nowym Jorku. "Możliwe, że zbudujemy łącznie 50 sztuk, ponieważ mamy odpowiednie możliwości produkcyjne," przyznał Adrian Hallmark, szef Jaguara.
Oprócz świadomości poruszania się prawie niepowtarzalną konstrukcją, nabywcy tego auta mogą też liczyć na zapierające dech w piersiach wrażenia za kierownicą. Pod maską pracuje bowiem silnik pozwalający rozpędzić auto od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy i maksymalnie do 300 km/h. To jednostka V8 o pojemności 5 litrów i mocy 550 KM przenoszonej na tylne koła poprzez 6-stopniową przekładnię automatyczną. Maksymalny moment obrotowy wynosi z kolei 680 Nm.
Sportowe emocje zapowiada również wygląd nadwozia, które uzupełniono agresywnym pakietem aerodynamicznym, pokaźnym spoilerem tylnym oraz 20-calowymi obręczami aluminiowymi. Dodatkowo, producent zastosował sportowe zawieszenie z nowymi amortyzatorami adaptacyjnymi, zmieniony układ kierowniczy, nowy system kontroli trakcji oraz karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe o średnicy 398 mm z przodu i 380 mm z tyłu.
Wszystkie oferowane modele zostały pokryte białym lakierem Polaris White.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?