Ponad 4,5 mld funtów przeznaczyła w 2004 r. Bosch Group na swój rozwój. Pozwoliło to firmie zwiększyć sprzedaż o 10 proc. w porównaniu z rokiem 2003.
Większość pieniędzy posłużyła na badania oraz rozbudowę fabryk i ich doposażenie. W tym roku inwestycje będą kontynuowane ze szczególnym naciskiem na zaawansowane systemy wykorzystywane w silnikach wysokoprężnych, czujniki oraz układy hamulcowe. Przedstawiciele Boscha spodziewają się, że w 2005 r. sprzedaż produktów firmy wzrośnie o 3 - 5 proc. w porównaniu z 2004 r. To mniej niż w latach 2004/2003, co tłumaczone jest spadkiem popytu na światowych rynkach motoryzacyjnych.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?