Nazwa firmy zarekomendowanej przez MG Rover, jako potencjalny inwestor w spółce Daewoo-FSO, nadal pozostaje nieznana - donosi "Puls Biznesu".
Osoba będąca blisko negocjacji wyraziła pogląd, że inwestorem jest duży producent, który wytwarza 500 tys. samochodów rocznie. Firma ta prawdopodobnie zamierza utworzyć joint venture z MG Rover, który nie stracił ochoty na współpracę z Daewoo-FSO.
Kolejnym zainteresowanym jest Hyundai - podaje "Puls Biznesu". Koreańczycy zastanawiają się na czasową produkcja pojazdów w żerańskiej fabryce. Ma to związek z problemami jakie napotkała firma na Słowacji (chodzi o opóźnienia w realizacji budowy zakładu w Żylinie). Niewykluczone jednak, że ze strony Hyundaia jest to blef, który ma skłonić rząd Słowacji do szybkiego wykupienia gruntów potrzebnych pod budowę fabryki.