Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Internet pomaga podjąć decyzję

(ms)
Ponad 95 proc. ankietowanych Europejczyków wykorzystuje Internet jako źródło informacji przy kupnie samochodu - wynika z badań francuskiej firmy konsultingowej Cospirit prowadzonych w Hiszpanii, Holandii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.

 

Ponad 95 proc. ankietowanych Europejczyków wykorzystuje Internet jako źródło informacji przy kupnie samochodu - wynika z badań francuskiej firmy konsultingowej Cospirit prowadzonych w Hiszpanii, Holandii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.


Co piąty zainteresowany zakupem auta przed lub po dokonaniu transakcji odwiedza stronę internetową producenta wybranej marki. Internautów przyciągają rubryki z promocjami, przeglądami i rozrywką. 13 proc. badanych przyznaje, że wiadomości z sieci mają wpływ na ostateczną decyzję i na ich opinię o wybranej marce. Internauci cenią dostępność i jakość informacji na stronach internetowych bardziej niż rady fachowców. Wykorzystują sieć do kontaktów z dealerami samochodowymi. Cospirit podaje, że Niemcy i Brytyjczycy częściej korzystają z Internetu w związku z kupnem samochodu niż Hiszpanie i Włosi.
W badaniach uczestniczyło ponad 3 tys. osób, które w ub.r. kupiły samochód lub zamierzają dokonać zakupu w ciągu pół roku.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty