Ponad 95 proc. ankietowanych Europejczyków wykorzystuje Internet jako źródło informacji przy kupnie samochodu - wynika z badań francuskiej firmy konsultingowej Cospirit prowadzonych w Hiszpanii, Holandii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Co piąty zainteresowany zakupem auta przed lub po dokonaniu transakcji odwiedza stronę internetową producenta wybranej marki. Internautów przyciągają rubryki z promocjami, przeglądami i rozrywką. 13 proc. badanych przyznaje, że wiadomości z sieci mają wpływ na ostateczną decyzję i na ich opinię o wybranej marce. Internauci cenią dostępność i jakość informacji na stronach internetowych bardziej niż rady fachowców. Wykorzystują sieć do kontaktów z dealerami samochodowymi. Cospirit podaje, że Niemcy i Brytyjczycy częściej korzystają z Internetu w związku z kupnem samochodu niż Hiszpanie i Włosi. W badaniach uczestniczyło ponad 3 tys. osób, które w ub.r. kupiły samochód lub zamierzają dokonać zakupu w ciągu pół roku. |

Wideo
Inwestycje drogowe w Miliczu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
Materiały promocyjne partnera