Nowy model ma być ważnym argumentem, na drodze do kolejnych sukcesów.
Przy pierwszym "spojrzeniu" samochód różni się od poprzednika tylnym spojlerem,
który jest bardziej masywny, przypominając swoim wyglądem harmonijkę. Powstał
on w tunelu aerodynamicznym dzięki badaniom Prodrive i Subaru. Rozwiązanie
to znacznie, zdaniem twórców, poprawia prowadzenie auta, jednocześnie nie
powodując konieczności przeprojektowania zawieszenia. Subaru Impreza WRC
2003 jest o dwadzieścia kilogramów lżejsze od poprzednika. Samochód został
pod tym względem dość gruntownie przeprojektowany - główne zmiany dotyczą
gaśnic i umiejscowienia koła zapasowego. Obniżenie masy własnej nowej Imprezy
spowoduje jednak konieczność dociążania samochodu balastem w większości
rajdów. W pozostałych może okazać się zbawienne. Nowa turbosprężarka IHI,
oraz rozgałęziony układ wydechowy i nowy system zapobiegający przegrzewaniu,
mają zaowocować wzrostem mocy i momentu obrotowego.
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?