Idea Award dla Mitsubishi

(red) źródło: mototarget
Ogłoszono wyniki dwudziestej edycji najbardziej prestiżowego ogólnopolskiego konkursu reklamy Idea Awards. Brązową Ideę w kategorii motoryzacja/telewizja zdobył film reklamujący crossover Mitsubishi ASX.

Ogłoszono wyniki dwudziestej edycji ogólnopolskiego konkursu reklamy Idea Awards. Brązową Ideę w kategorii motoryzacja/telewizja zdobył film reklamujący crossovera Mitsubishi - ASX.

Fot. Mototarget
Fot. Mototarget

Film pod tytułem "Mitsubishi ASX: Japoński wzór doskonałości" towarzyszył wprowadzeniu na polski rynek nowego auta typu crossover spod znaku Trzech Diamentów. Reklama ta była nadawana na antenach wszystkich najważniejszych polskich stacji telewizyjnych, takich, jak TVP 1 i TVN oraz tematycznych stacji takich, jak TVN24, TVN Style i Discovery. Stanowiła istotną część ogólnopolskiej kampanii reklamowej, która pojawiła się także w prasie, radiu oraz kinach.

**CZYTAJ TAKŻE

Hybrydowy SUV MitsubishiRajdowe Mitsubishi znów w salonach

**

Nowy model Mitsubishi ASX zadebiutował w lipcu 2010 roku. To pierwszy model samochodu osobowego, w którym zastosowano silnik Diesla z systemem zmiennych faz rozrządu. Mitsubishi ASX jest chwalony za sportowy wygląd, dobre właćiwości jezdne, oszczędne i dynamiczne silniki oraz funkcjonalność. Od debiutu rynkowego ASX do końca marca 2011 roku sprzedano w naszym kraju 2240 takich aut.

W minionej, dwudziestej już edycji do konkursu zgłoszonych zostało blisko 500 reklam. Celem konkursu, który istnieje już 20 lat i jest pierwszym konkursem reklamy w Polsce, jest ciągłe podnoszenie standardów reklam na polskim rynku. Idea Awards jest jedynym plebiscytem, który nagradza zleceniodawców.

Przez cały rok internauci oddawali głosy poprzez stronę internetową, co pozwoliło wyłonić laureatów kwartalnych zakończonej edycji w czterech głównych kategoriach: MODA I URODA, MOTORYZACJA, MEDYCYNA oraz PRODUKTY I USŁUGI, składających się z następujących podkategorii: TV, PRASA, OUTDOOR.

Spośród laureatów kilkudziesięcioosobowe jury, w którego skład wchodzą uznane postacie ze świata reklamy oraz przedstawiciele firm odnoszących sukcesy na rynku polskim i międzynarodowym, wyłoniło zwycięzców konkursu Idea Awards 2010.

"Cieszymy się, że nasza reklama została dostrzeżona zarówno przez internautów, jak również przez tak fachowe i liczne jury. Co najważniejsze skłoniła ona wielu klientów do wizyty w salonie a efekty widzimy w wynikach sprzedaży." - komentuje Magdalena Gałek odpowiedzialna za marketing i reklamę w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Parada Motocyklistów w Łodzi

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty