Hyundai Tucson do serwisu

(mm)
Fot. Dariusz Dobosz
Fot. Dariusz Dobosz
Udostępnij:
Hyundai Motor Poland powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o koniecznośći przeprowadzenia akcji serwisowej dotyczącej modelu Tucson. Co zawiodło?

Hyundai poinformował, że że w niektórych samochodach marki Hyundai Tucson, wyprodukowanych w Korei Południowej i Republice Czeskiej może nie działać prawidłowo blokada zamka maski silnika.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 5 141 pojazdów. Listę numerów VIN aut, których dotyczy akcja serwisowa można sprawdzić tutaj.

Wiadomo, że nabywcy pojazdów zostaną poinformowani listownie o prowadzonej akcji. Naprawa będzie polegała na wymianie uchwytu zaczepu maski. Konieczna będzie także aktualizacja skryptu sterowania ostrzeganiem o niezamkniętej masce.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Minister Anna Moskwa o polityce klimatycznej i o energetyce

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie