Z okazji premiery, dziewięciu artystów z całej Europy zostało poproszonych o stworzenie wyjątkowego dzieła sztuki, inspirowanego charakterystycznymi elementami designu samochodu. Część ich prac zostanie zaprezentowana w ramach cyfrowej światowej premiery. Kampania modelowa przedstawia prace wszystkich dziewięciu artystów.
Nazwa BAYON została zainspirowana pięknym i urokliwym miastem Bayonne w południowo-zachodniej Francji. Nowość posiada szerokie i wąskie światła do jazdy dziennej całkowicie oddzielone od reflektorów, wlot powietrza rozciągający się na cały przód pojazdu oraz szeroki przedni grill. Z tyłu samochód posiada dwa światła stopu w kształcie strzał, połączone cienką czerwoną linią, dodatkowo podkreślają szerokość samochodu.
Nawiązując do designu nowego modelu, Hyundai podszedł do premiery nieszablonowo. Poproszono dziewięciu artystów o stworzenie własnych kreatywnych interpretacji charakterystycznych elementów konstrukcyjnych samochodu. Powstało dziewięć dzieł sztuki, które podkreślają różne cechy modelu, wprowadzając nową perspektywę i oddając wyjątkowy wygląd BAYON-a.
Tych dziewięciu artystów to:
- Jan Gemrot (Czechy)
- Bahar (Francja)
- Guido Zimmermann (Niemcy)
- Camilla Alberti (Włochy)
- Vincent de Boer (Holandia)
- Pola Augustynowicz (Polska)
- Nuriatoll (Hiszpania)
- Soyhan Baltaci (Turcja)
- Nathaniel Rackowe (Wielka Brytania)
Na przykład praca Jana Gemrota czerpie inspirację z wyjątkowych tylnych świateł w kształcie strzał, tworząc odważną grafikę w żywych kolorach.
Zobacz także: Tak prezentuje się nowy model Nissana
Polskie myśliwce w powietrzu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?