
Za napęd auta odpowiada wysokoprężny silnik 2.2 CRDi. Czterocylindrowa, turbodoładowana jednostka osiąga maksymalną moc 200 KM oraz maksymalny moment obrotowy 440 Nm.
Fot. Hyundai
Sześciokątny grill oraz ostrzejsze i bardziej wyraziste linie nadwozia. Takie elementy pojawiły się w aucie, aby upodobnić go do innych, nowych modeli marki. Nie zabrakło także nowego oświetlenia diodowego, a nabywcy mogą zdecydować się na nowe wzory 18- i 19-calowych obręczy ze stopów lekkich.
Wnętrze to m.in. skórzana tapicerka w kolorze burgund i zaprojektowane na nowo listwy ozdobne deski rozdzielczej. Pasażerowie podróżujący w trzecim rzędzie mają teraz do dyspozycji gniazdo USB. System służący do odtwarzania multimediów i nawigacji posiada także cyfrowe radio DAB, usługi TomTom LIVE oraz nagłośnienie Infinity Premium o mocy 630 W.

Za napęd auta odpowiada wysokoprężny silnik 2.2 CRDi. Czterocylindrowa, turbodoładowana jednostka osiąga maksymalną moc 200 KM oraz maksymalny moment obrotowy 440 Nm.
Fot. Hyundai
Odświeżony Hyundai Grand Santa Fe otrzymał również pakiet systemów bezpieczeństwa. W jego skład wchodzi m.in. autonomiczny system hamowania awaryjnego z wykrywaniem pieszego, asystent pasa ruchu i wyjazdu tyłem, adaptacyjny tempomat, a także system monitorowania martwego pola.
Za napęd auta odpowiada wysokoprężny silnik 2.2 CRDi. Czterocylindrowa, turbodoładowana jednostka osiąga maksymalną moc 200 KM oraz maksymalny moment obrotowy 440 Nm. Motor współpracuje z 6-biegową automatyczną skrzynią z przekładnią hydrokinetyczną, a średnie spalanie deklarowane przez producenta to 7,0 l/100 km. Samochód do 100 km/h przyspiesza w 9,9 s, natomiast prędkość maksymalna to 201 km/h. Standardem jest napęd na cztery koła.**

NOWY ODCINEK OBWODNICY WSCHODNIEJ_
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?