|
| W salonie
Najtańszy Hyundai Atos kosztuje w salonie 27 700 zł. Wersja ta z dodatkowego wyposażenia ma tylko immobiliser i spoiler w kolorze nadwozia. Wszystkie modele mają dzielone tylne kanapy. Średnio wyposażony Atos kosztuje 31 300 zł i oprócz immobilisera ma elektrycznie opuszczane szyby, wspomaganie kierownicy i klimatyzację. Najdroższa wersja kosztuje 38 000 zł i ma dodatkowo ABS, poduszkę bezpieczeństwa kierowcy i automatyczną skrzynię biegów. W sprzedaży są też pośrednie wersje tych odmian.
Atos na giełdzie
Sporadycznie spotkać można Atosy na giełdach samochodowych. Większej ilości możemy prawdopodobnie spodziewać się, gdy kończyć się im będą okresy gwarancji.
Krystyna Ciszewska z Rumi oferowała rocznego, bogato wyposażonego Atosa z przebiegiem 14,4 tys. km za 25,5 tys. zł. - Atosem dobrze się jeździ, jest to idealny pojazd na duże zakupy. Mało pali, a jak na swoją klasę posiada niezłe przyspieszenie. Parkowanie ułatwia mały promień skrętu, wspomaganie kierownicy i doskonała widoczność. Pojazdu nie można zostawić z włączonymi światłami, bo przy wysiadaniu włącza się alarm. Ułatwieniem jest też otwieranie korka wlewu paliwa i bagażnika z wnętrza auta. Wierzę, że blachy karoserii są dobrze konserwowane. Na razie nie widać żadnych śladów rdzy, ale jeden rok, to zbyt krótki czas na wiarygodną ocenę. Na dłuższych trasach nie jeżdżę zbyt szybko, stosuję się do przepisów - mówi Krystyna Ciszewska.
Dane techniczne Hyundai Atos 1,0 55 KM
Wszystkie sprzedawane u nas modele mają czterocylindrowe, litrowe silniki o mocy 55 KM. Są to nowoczesne jednostki napędowe posiadające po dwa zawory ssące na 1 cylinder i po jednym zaworze wydechowym. Zapewnia to lepszą elastyczność i co za tym idzie oszczędniejszą eksploatację.
Wymiary (mm) | 3495 X 1475 X 1605 |
Rozstaw osi (mm) | 2380 |
Rozstaw kół (mm) | 1315 przód, 1300 tył |
Masa własna (kg) | 810 |
Dopuszczalna masa całkowita (kg) | 1220 |
Objętość bagażnika (dm sześć.) | 265 |
Silnik rzędowy umieszczony poprzecznie | 4 cylindry, po 3 zawory na cylinder |
Pojemność (ccm) | 999 |
Moc (KM) | 55 |
Układ kierowniczy | wspomaganie w seryjnym wyposażeniu |
Hamulce | ABS w seryjnym wyposażeniu |
Rozpędzanie 0-100 km/godz. (s) | 15,1 |
Prędkość maksymalna (km/godz.) | 142 |
Zużycie paliwa przy 120 km/godz (l) | 5,4 |
Zużycie paliwa w jeździe miejskiej (l) | 7,9 |
Zalety Atosa
Ceny części zamiennych w zł
Zderzak przedni | 756 |
Reflektor kompletny | 512 |
Pasek rozrządu | 160 |
Łożysko piasty przedniego koła | 57 |
Klocki hamulcowe komplet przód | 152 |
Tarcza hamulca przód | 211 |
Filtr oleju | 17 |
Filtr powietrza | 35 |
Amortyzator przód | 290 |
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?