
Wyłączny importer koreańskiej marki Hyosung, czyli Arkus&Romet Group, dystrybucję debiutujących w Polsce motocykli przeprowadzi poprzez wyselekcjonowaną Sieć Franczyzową Romet Partner (aktualnie to ponad 130 punktów handlowych) oraz najlepsze salony motocyklowe.
W Polsce motocykle Hyosung uzupełnią segment jednośladów o średniej pojemności skokowej silnika oraz mają być alternatywą dla maszyn z rynku wtórnego.
Oferta na polski rynek składa się aktualnie z pięciu modeli. Modele ST7 i ST7 Deluxe - to klasyczne cruisery, napędzane dwucylindrowym silnikiem o pojemności 678 ccm. Jednostka napędowa zasilana jest wtryskiem paliwa, a chłodzenie odbywa się za pomocą cieczy. Moc maksymalna to ok. 62KM. Obydwa choppery różnią się od siebie jedynie wyposażeniem.
Model Deluxe w odróżnieniu od standardowego ST7 posiada wysoką szybę, kufry boczne oraz oparcie dla pasażera z chromowanym bagażnikem.
Kolejnym modelem jest cruiser GV650 Progress, którego cena wynosząca 24 639 złotych, jest naprawdę atrakcyjna w porównaniu do europejskiej i japońskiej konkurencji.
GV650 Progress z silnikiem V2 o pojemności 647 ccm osiąga moc 73 KM, która przenoszona jest jest na tylne koło za pomocą pasa napędowego. Dodatkowo konstrukcja ta charakteryzuje się zastosowaniem widelca upside-down z możliwością regulacji dobicia i odbicia.
Dla fanów szybszej jazdy przygotowano sportowego GT650 R oraz wersję naked GT650. Ich ceny to odpowiednio 22 399 oraz 20 995 złotych.
Koreańska firma S&T, doskonale znana na światowym rynku motoryzacyjnym, przede wszystkim z jakości i niezawodności swoich pojazdów. Miarą zasięgu popularności motocykli Hyosung jest fakt posiadania centrów dystrybucji w 60-ciu krajach na świecie.
Fot. Karol Biela
Ostróda gościła najlepszych motocrossów w Polsce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?