Owocem mają być oferowane na japońskim rynku skutery z silnikami o pojemności 50 cm3 lub elektryczne motorowery o mocy do 0,8 KM. W wyniku dużego zróżnicowania typów krótkodystansowych pojazdów (w tym motorowerów i małych samochodów) rynek małych pojazdów w ostatnich latach uległ skurczeniu. Dodatkowo producenci motocykli stają przed szeregiem wyzwań, wliczając podporządkowywanie się standardom bezpieczeństwa oraz regulacjom emisji spalin, które w przyszłości staną się jeszcze bardziej restrykcyjne.
Kolejnym wyzwaniem jest elektryfikacja produktów. W związku z powyższym Honda i Yamaha doszły do porozumienia, że aby sprostać tym wyzwaniom, współpraca jest konieczna. Obydwie firmy będą dążyć do nawiązania współpracy na japońskim rynku w obszarze małych pojazdów.
Mandaty do 15 000 zł. Nowa propozycja ITD[/b][/b]
Projekt zakłada, że jeszcze przed końcem 2018 roku Honda rozpocznie dostarczanie skuterów o pojemności 50 cm3 dla Yamahy. Jednoślady będą tworzone na bazie modeli Honda Tact oraz Giorno, czyli skuterów o pojemności 50 cm3, które Honda obecnie produkuje i sprzedaje w Japonii. Yamaha planuje sprzedaż tych modeli jako odpowiedniki modeli Yamaha Jog oraz Vino.